Despre mine

Fotografia mea
Nimeni nu ne poate face sa ne simtim inferiori fara permisunea noastra.

luni, 2 august 2010

I don't wanna sleep

Aseara nu am avut somn. Pur si simplu ochii nu mi se inchideau.Din cand in cand cascam,dar ma simteam ca si cum nu as fi cascat cu adevarat. Am stat pana la 4 dimineata si cv, dar intr-un final am adormit. Ce bine !!! Cred ca pur si simplu aveam prea multa energie, chiar daca nu ma foiam prin pat. Probabil pentru ca ieri mi-am consumat oleaca de energie doar cu rolele. In rest doar am citit. Ce enervant este cateodata cititul. Offf...fff !!! Cred ca toti mai avem zile din astea cateodata. Oricat de tarziu m-as fi culcat, dimineata m-am trezit la 9 si cv. Majoritatea oamenilor nu pot dormi pentru ca se gandesc la ceva anume, dar eu nu ma gandeam la nimic atunci. Asta e. Cateodata viata e ciudata, dar are si momentele ei fantastice.

Un comentariu:

  1. stiu cum e, asa mi se intampla si mie din cand cand si dimineata sunt varza de oboseala

    RăspundețiȘtergere