Despre mine

Fotografia mea
Nimeni nu ne poate face sa ne simtim inferiori fara permisunea noastra.

vineri, 20 august 2010

The Proofs

Urasc cand oamenii nu ii cred pe cei care nu au mintit niciodata(sau cel putin-aproape nicioadata). Dovezile sunt folositoare si nu folosesc numai atunci cand oamenii cred ca minti.Dovezile le poti folosi si ca sa-ti aperi punctele de vedere.De exemplu (in situatia mea) multi spun ca Justin Bieber nu stie sa cante,ca nu e dragut,arata ca o fata etc. Mie chiar imi place de el si ca sa imi apar punctul de vedere am o dovada.Am gasit pe internet un reportaj care spune ca cititoarele revistei "Glamour" au votat cel mai dragut baiat/barbat din lume.Justin a fost pe loc 7 si a fost deasupra lui Orlando Bloom si Justin Timberlake.

Aceasta este lista:

1. Robert Pattinson
2. Taylor Lautner
3. Ian Somerhalder
4. Xavier Samuel
5. Kellan Lutz
6. Johnny Depp
7. Justin Bieber
8. Gerard Butler
9. Hayden Christensen
10. Channing Tatum
11. Orlando Bloom
12. Chace Crawford
13. Chris Brown
14. Justin Timberlake
15. Christiano Ronaldo
16. Ryan Gosling
17. Ed Westwick
18. Ashton Kutcher
19. Jake Gyllenhaal
20. Bradley Cooper

Cautati peste tot o dovada pentru a va apara: pe internet,in carti,reviste,albume etc.Oricum mereu adevarul iese la iveala in cele din urma !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu