Despre mine

Fotografia mea
Nimeni nu ne poate face sa ne simtim inferiori fara permisunea noastra.

sâmbătă, 28 august 2010

Corn-Boiling Corn :D

Porumbul fiert este delicios.Il ador.In orice stare as fi tot pot sa mananc porumb fiert.Exista si porumb copt,dar ala parca e ars (si cred ca...chiar e).Imi place mai mult porumbul fiert.S-ar putea sa fie mancarea mea favorita !!! Atunci cand vad porumb fiert,mie tare pofta.De accea ,de obicei,mama face porumb fara sa stiu eu si imi spune doar atunci cand sunt gata.Pur si simplu nu pot astepta pana este gata.Chiar daca de abia am mancat,eu mananc porumb pana nu mai este.Nu stiu daca mai apuca sa ma manance cu totii ;)) . Atunci cand merg la mare sunt magazine cu porumb fiert peste tot si eu mereu tanjesc dupa el.O sa inchei aici pentru ca ma uit numai la imaginea pe care am pus-o.Ce bun e !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu