Despre mine

Fotografia mea
Nimeni nu ne poate face sa ne simtim inferiori fara permisunea noastra.

sâmbătă, 31 iulie 2010

The songs


Cantecele exprima cel mai bine ceea ce simtim.Daca nu iti place sa canti,sunt sigura ca totusi iti place sa asculti muzica.Muzica te poate relaxa sau poate sa aprinda spiritul unei petreceri.Nu exista petrecere fara muzica.Eu as putea sa ascult mereu muzica.Ai putea chiar adormi ascultand muzica. Asta poate fi de folos la o petrecere in pijamale.As putea asculta muzica si cand fac teme.Eu ascult versurile numai atunci cand vreau.Daca nu vreau sa ascult versurile simt doar muzica care ma relaxeaza (nu conteaza in ce limba este melodia).Eu de obicei ascult melodii care sunt in limba engleza.Inteleg versurile,doar fac engleza de atatia ani.Mi se pare ca versurile suna mai bine daca sunt in engleza.Mie sincer nu imi plac manelele si muzica populara.Nu ma relaxeaza si nu imi place sa dansez pe astfel de cantece.Sincer nu pot sta o zi fara sa ascult macar un cantec.De obicei ascult melodii de ale lui Justin Bieber,dar imi plac si alti artisti(sau artiste),cum ar fi Ke$ha sau Usher.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu