Despre mine

Fotografia mea
Nimeni nu ne poate face sa ne simtim inferiori fara permisunea noastra.

joi, 29 iulie 2010

I don't wanna listen something about movies !!!




Cred că toţi ştiţi ce e aia messenger.Intru mai tot timpul.În lista mea îmi pun colegii,prietenii,etc.Un coleg de-al meu işi tot pune mereu la status un site de filme gratis online.Am acceptat asta,dar sincer a început să mă enerveze.L-am întrebat dacă e site-ul lui,dar nici că vrea să îmi răspundă.Zice că are treabă,dar dacă îi zic altceva îmi răspunde.Oricine şi-ar da seama ca minte :)) .Deci,nu ştiu de ce vrea să ne enerveze (adică sunt sigură că şi pe alţii îi enervează).Apropo........sigură 100% :) .Nu prea mă uit la filme pentru că majoritatea sunt inutile si nu au nici un sens,iar unele sunt pline de droguri,tigări,sânge şi PROSTII.Dacă mă uit la filme de groază mai profunde şi care au sens,nu pot să dorm în acea noapte.Nu pot înţelege oamenii care au o satisfacţie dacă văd sânge.Închei aici pentru că deja tremur [sau ar putea fi de la frig :) ].

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu