Despre mine

Fotografia mea
Nimeni nu ne poate face sa ne simtim inferiori fara permisunea noastra.

marți, 27 iulie 2010

My famous love




Cântăreţul meu favorit este Justin Bieber.Îl ador :* .Are o voce superbă şi este atât de drăguţ.Eu mă uit pe canale de muzică din când în când şi,într-o zi am mers la verişoara mea(Corina) şi am dat drumul la televizor la un canal de muzică.După ceva timp a început o melodie nouă pentru mine, numită "Baby".Am ascultat-o şi mi-a plăcut foarte mult.La sfârşit a arătat numele cântăreţului şi a melodiei.Acolo scria "Justin Bieber-Baby",iar dedesubt era scris "feat Ludacris". Deci,mi-a plăcut aşa mult incât am vrut să o tot ascult,aşa că am intrat pe youtube şi am scris "justin bieber baby".Am tot ascultat melodia şi ... cu cât o ascultam mai mult cu atât îmi plăcea mai mult.Apoi am scris simplu "justin bieber".Am ascultat şi alte melodii,m-am uitat şi la alte videoclipuri şi am mai văzut şi câteva filmuleţe personale ale lui Justin.Îmi plăcea din ce în ce mai mult,iar după câteva zile îl iubeam.În fiecare zi mai descărcam câte o poză de-a lui pe calculator.În fiecare zi mă uitam la minim trei videoclipuri de-ale sale.Nu mă mai pot despărţi de el.Am aflat că îi plac fetele care nu se machează mult,care sunt amuzante şi nu se tem să fie ele insăşi.Eu sunt persoana potrivită.Îmi place să râd mult şi mi-am dezvoltat mult simţul umorului,mă machez puţin şi rar,şi nu îmi pasă ce zic ceilalţi ,sunt aşa cum îmi place să fiu şi trăiesc viaţa din plin.

Un comentariu: