Despre mine

Fotografia mea
Nimeni nu ne poate face sa ne simtim inferiori fara permisunea noastra.

joi, 10 februarie 2011

Bancuri - partea 1


  • Inspectie la un spital de nebuni.
    Se plimba inspectorul prin curte si observa doua cazuri mai deosebite. Unul pescuia intr-o galeata iar altul mai incolo se dadea cu fundul de pamant. Se duce la cel care pescuia si il intreaba:
    -Ce faci domnule aici?
    Nebunul:
    -Pescuiesc sa traiti!
    Inspectorul:
    -Si celalalt de mai incolo ce face?
    Nebunul:
    -Ala face valui sa nu prind eu nimic.
    Uluit de cele doua cazuri merge la administratorul spitalului.
    Inspectorul:
    -Domnule eu asa ceva nu am mai pomenit!!! Cum adica sa pescuiesti in galeata?..si altul sa faca valuri dandu-se cu fundul de pamant...nu pot sa cred!
    Administratorul:
    -Vai de mine!...asa au facut?...Vasile adu repede barca si hai dupa ei!!
  • Vine un inspector la un spital de nebuni. In hol erau 5 nebuni. Se duce inspectorul la ei si ii saluta. Primul nebun ii da un sut in fund. Al doilea ii da tot un sut in fund. Al treilea si al patrulea la fel. Al cincilea ii da trei suturi. Atunci se duce inspectorul la proprietar si ii zice: "- De ce miau dat nebunii aia suturi in fund ? " . La care proprietarul ii raspunde : "- Va salutau ! ". Atunci intreaba inspectorul: "- Si ultimul de ce mia dat trei ? ". Proprietarul ii raspunde: "- Era mai balbait. "
  • Doi nebuni stateau pe acoperişul spitalului şi se pişau jos. La un moment dat, trece directorul pe lîngă spital. Cum îl vede, unul se opreşte brusc.
    - Ce ai păţit, măi ? îl întreabă celălalt.
    - Păi dacă mă prindea de jet şi mă trăgea în jos?
  • Un inspector în sănătate vizitează un ospiciu de nebuni. Doctorul îl însoţeşte...
    - Domnule doctor, spune inspectorul, îmi place modul în care aţi organizat acest ospiciu, mai ales felul în care i-aţi cointeresat pe nebuni în activităţi ergonomice şi în special îmi place această piscină din faţa noastră. Sînt uimit de felul în care i-aţi antrenat pe nebunii aceştia. Constat că sar impecabil de la trambulină şi pot spune, în calitate de cunoscător şi suporter de natatie, că săriturile au chiar un coeficient crescut de dificultate...
    - Da, domnule inspector, sînt măgulit de laudele Dv., dar să vedeţi ce bine sar cînd au şi apă...!
  • Care e diferenta dintre o blonda si un bec?
    Becu se arde o data
    Blonda de mai multe ori.

  • Sherlock Holmes si Dr. Watson se duc cu cortul pe munte si adorm.Peste noapte, Holmes il trezeste pe bunul sau prieten:
    - Watson, uita-te pe cer si spune-mi ce vezi.
    Watson raspunde:
    - Vad milioane de stele.
    - Si ce-ti indica acest fapt?
    Watson se gandeste o clipa:
    - Astronomic vorbind, imi indica faptul ca exista milioane de galaxii
    si, potential, miliarde de planete. Astrologic vorbind, imi indica
    faptul ca Saturn este in Leo. Din punct de vedere temporal, este aproape trei si un sfert. Teologic, este evident ca Domnul este atotputernic si noi suntem mici si nesemnificativi. Meteorologic
    vorbind, se pare ca vom avea parte de o zi frumoasa maine. Dar ce iti
    indica tie acest fapt?
    Holmes ramane tacut un moment, apoi spune:
    - Watson, esti un dobitoc, cineva ne-a furat cortul!!!
  • Un politist gaseste un pusti la colt de strada vanzand ceva în gramajoare mici.
    Il intreaba pe pusti cu un aer sever:
    - Ma, ce faci tu aici?
    - Vand samburi de mar domnule!
    - Si la ce sunt buni astia?
    - Fac minte domnule!
    - Bine da-mi si mie de 2 lei.

    Ia samburii si pleaca mestecand cei cativa samburi pe care ia dat baiatul. La un moment dat se opreste si se intoarce la baiat luandu-l la rost:
    - Ma smechere cu 2 lei cumparam un kil de mere si aveam mai multi samburi
    - Vezi nene, nici nu ai mancat bine samburii si ti-a si venit mintea!
  • Un tip isi revine dintr-o coma profunda de 7 luni.
    In tot acest timp, sotia lui a stat zilnic langa patul lui.
    La cateva zile dupa ce si-a revenit, isi cheama sotia:
    - Draga mea, ai fost alaturi de mine in toate nenorocirile prin care am trecut: cand
    am fost concediat, m-ai sprijinit enorm; cand afacerea mea a dat faliment, ai fost
    langa mine; cand am fost impuscat, ai stat alaturi de mine; cand ne-am pierdut casa, ai
    fost tot langa mine; cand sanatatea mea s-a subrezit, m-ai sprijinit permanent. Stii ceva?
    - Ce sa stiu, dragul meu? intreaba ea zambitoare.
    - Cred ca imi porti ghinion! .............
  • Dupa ore, Alinuta il sacaie pe un coleg: "-Sac-sac! Azi eu am luat 10, iar tu un 2! " Suparat, colegul ii raspunde: "- Lauda de sine, nu miroase-a bine ! ". Atunci, Alinuta raspunde: "- Dute-n c*r la mine, s-o mirosi mai bine ! ..." .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu